Asya_aa kurtajdan sonra 45 gün adet olmazsam dr a gitmek gerekiyor allah korusun yapışıklık falan olabilir enfeksiyon olabilir korkutmak ıstemem ama bi dr a görünün derim yani bunaldı bana dr um söyledi ama belki de hamilesindir inşallah öyledir iyi düşün iyi olsun hiç adet girmeden hamile olanlar da var