Eşim ve Annem yanımda idi.
Sancı çekerken nst yatmak zorunda olduğunuz için o zorlaya bilir. Ben hep ayakta idim yatamadım nst bile çık zorlandım. Ayakta durmak iyi geldi bana.
Doğumhanede direk be çataldan destek aldım en son bebek kanala girdiğinde yukarı yattım bi orada zorlandım.
Doktorum bize süpriz yaptı ve babamızı çağırdı, eşimle birlikte karşıladık bebeğimizi, ilk anlarını babası çekti 🥰🙏Sltnasy