Ftma_645_ogur Hyrli akşamlar arkadaşlar 28 haftalık hamileyim mide yanma var çok fazla razogen verdi dk.ama tereddüt ettim kullanan var mı
058elf Ftma_645_ogur doktor verdiyse bi bildiği vardır canım ben gaviscon kullanıyorm çok faydası yok ama hafifletiyo biraz
Birbebeginblogu Ftma_645_ogur bana renni şurup içebilrisin demişti benimde vardı yanmam hala ara sıra oluyor ama ben içmedim hiç dayandım
Osim Ftma_645_ogur soguk sut bende cok ise yariyor birde neyin yanmaya sebep oldugunu bilirseniz onlari tuketmemekte ise yariyor salcali soganli yersem o gun cok kotu oluyorum 🤞🏻
Ftma_645_ogur Minikyigitali doktor 7 aydan sonra kullanılıyor dedi bn 7. Aya yeni girdim o yüzden tereddüt ettim