Merhabalar anne ve anne adayları,sabahları midem çok kötü,bütün gün sersem gibiyim,Progestan ilaç kullanıyorum vajinal yoldan o mu etki yapıyor bilemedim,sürekli yeme isteğim var sanki bişeyler yiyince mide bulantım geçer gibi oluyor..doktoruma da sorucam ama ilk gebeliğim de hiç böyle olmamıştım. benim gibi olan var mı