Ya hanımlar sağlık ocağı aradı dün tetanoz birinci dozu yaptı. Dün bişey yoktu. Bugün kolumda ağrı başladı kaldırırken havaya ya da bi yere değince acıyor. Neyse bu önemli değil bugün bi halsizlik geldi üstüme ateşim var gibi hasta gibiyim bildiğiniz. Noldu anlamadım yan etkisini benim gibi yaşayan var mı?