MerveKk
38+0 olduk doktorum sabah akşam yürümemi söyledi sabahları erken vakitte uyanıp serinken yürüyemiyorum bende ama 4 5 km yürümeye çalışıyorum sadece son bi kaç gündür bi 15 dk dan sonra kaşıklarımda sancı ve çekilme hissediyorum başım dönüyor nadir de olsa yürümem lazım Doğum için ama böyle olunca yarı da kesiyorum sizce neden oluyordur?
iko58
Ben de 35. Haftadayım ve yürüyemiyorum. Kasıklarıma sancılar giriyor ve alt karın Beni kasıp yürütmüyor. Dün kontrolüm vardı doktorum Zorlama evde yavaş yavaş hareketler yapsan yeterli olur dedi. Zamanlarımız azaldı sen de bence kendini fazla yorma
Smy
Evet bana da doktor günde 2 saat yürü dedi ama yürüyünce aniden karnima kasıklarıma ağrı giriyor kalıyorum. O yüzden iki 3 güne bir yürüyorum
Seliminbusrasi
Bende sürekli yürüme taraftariyim arada hizli yurudugumde benimde kasiklarimda agri oluyo dinlenince geciyo. Kisa yürüyüşler yapmalisin. Biz esimle iftrdan sonra serinde cikiyoruz ara ara dinleniyoruz bolca su ve yürüyüş yapmalisin
MerveKk
Ben sanırım biraz hırs yaptım az yürüyünce işe yaramıyor psikolojisine girdim ☹️Zorluyorum kendimi ama sonra dizlerim bile titriyor