bebiskosmom İkili tarama yaptırmıştım. Çok şükür bı sıkıntı çıkmadı. Sadece ben de kan pıhtılaşması çıktı. Kan testi yapacak tekrar sonra da aspirin baslicaz dedi. Kan pıhtılaşması yaşayan var mı çok önemli birşey değil sanırım.
Safisss bebiskosmom Kan pıhtılaşmasi önemli tabiki, düşüklere ve bebeğin anne karnında ölmesine sebep olur.. Bnde taşıyıciyim o yüzden coraspin kullanıyorm
Chemstry bebiskosmom canını sıkmak istemem ama pıhtılaşma önemli. Senin ve bebeğin sağlığı için çok şükür ki fark edilmiş. Bende de pıhtılaşma var gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri iğne kullanıyorum gebe kalmadan aylar önce corasprine başlamıştım zaten. Doktorun durumuna göre yönlendirir seni
Seda1992 Bende hem iğne hem aspirin kullanıyorum iki bebeğimi o yüzden kaybettim zaten ben iki kayıptan sonra genetik test yaptırdım orada çıkmıştı kan sulandırıcılarla devam ediyoruz işte
Mesutnur15 Ben kullaniyorum aspirin kan sulandirici igneside var eger aspirin yetersizse su ekligi yapti bende erken doguma sebeb olmustu sizde etkisi nasil olur bilemem ama erken fark edilmesi cok iyi olmus ben 27 haftalikken fark edildi bende
Denizin Mesutnur15 nasıl oldu canım anlamadım ? Corasprin ve oksapar tehlıkelımı ? Yoksa kullanmadıgın için mi kötü sonuç aldın
bebiskosmom Mesutnur15 hadinya down sendromu riski lne odaklanmistimno düşük çıkınca derin bı nefes aldım kan pıhtısı çok önemli.degil.gibi gelmişti meğer ne önemliymiş yarın gitcez bakalım doktoea
bebiskosmom Asya_aa Acibademde yapyirdim normal kontrole gitmiştik doktoe kendisi dedi 12. Haftadasin ikili tarama gelmiş dedi öyle oldik
Mishon Bendede pigtilasma vardi 20 haftalikken aspirine basladik simdi 33 haftayim birak dedi doktorum artik hala pihti var ama bu saaten sonra en kotu erken dogum olur dedi
AydanSahinSaban Denizin benn pıhtılaşma icin test yaptirmamistim ama ilk gebeligim düşükle sonuclandi bu ikinciye hamile olunca doktora anlattm kalbini duymustum sonra durmus karnimda kurtajla aldilar deyince o da bana oksapar coraspin verdi. Test yaptrmadgmz icin acaba zararı olur mu ki diye düşünüyorum
Ysmn029 bebiskosmom tabiki önemli bişey lütfen hafife alma ben 24 haftalık bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşması varmış bilmiyordum
bebiskosmom Ysmn029 yazılanları görünce çok korktum.ben downa odaklanmistim.ona sevinirken bu da önemliymiş yarın hemen gidiyorum sabahtan
Ysmn029 bebiskosmom kendini korkutma ama önemli bişey ama bu ikili testte nasıl anlaşıldı ben anlamadım benden genetik test istediler o zaman çıktı ve devlette yaptırmıştım 45 gün de çıkmıstı sonuç
bebiskosmom Ysmn029 tam kan sayımı istedi orda bir değerim düşük çıkmış. Pıhtılaşma var dedi gel ve tekrar bı kanına bakicaz dedi bilmiyorum ki yarın ogrencem
Ysmn029 Karamela siz de nasıl oldı acaba benim bebeğim plasentadan ayrılmıştı 😔aşırı bir kanamam oldu öyle anladım