Ysn merhaba😍10 haftalik gebe biri olarak endisenizi bende cok iyi anlıyorum.7.haftada benim de bi ara kaybolmustu ödum koptu bebeğime bisey oldu diye.Sonra doktora gttik baktim ki hersey yolundaymış.Bazen hassasiyet olup bazen de hamile olmadan once ki gibi oluyomusuz meğer.Gun günü tutmuyormuş.Kendinize de bebeginizi üzmeyin iyi dusunun,iyi dusunelim hepimiz🙏Saglikla gelsinler minnoslar❤️