Tuba03 Dün kontrolümüz vardı 9+5 olduk bi hareketliydi doktorumuz bile hareketliliğine güldü eli kolu baya belli idi ama cinsiyet ne çoook merak ediyorum sizde durumlar nasıl kızlar
Sema99 Tuba03 biz 36+2iz doğumu bekliyorum canım düzensiz sancılarım başladı gelip gidiyor göbeğim indi biraz bekliyorum her an tetikte üçüncü gebeliğim bu