Gizemshn Heralde doğuma girerim hala çocuğun ismi olmaz diye çok korkuyorum. Iste bu dedigim bir isim bulamıyorum
yasemin333 Gizemshn Alp Kutay çok uyumsuz.Kutay Alp olmalı bence.Arkadaşımın oğlunun ismi Kutay Alp 🧒🏻 Aşırı yaramaz ama😁
Gizemshn yasemin333 doğrudur ama o çocuktan cocuga değişir bence isimle alakalı olduğunu düşünmüyorum
Danlacan Gizemshn aman bosversene kime göre neye göre eski.. bence hiç eskimeyen ve çok hoş anlamlı bir isim 🥰 yeni isimlerde bir gün eskiyecek hem öyle düşün 😜
Gizemshn Danlacan aynen öyle düşünüyorum en başından beri hatta bu sıralar dizilerde bile duyuyorum sürekli iste insanlar hemen bir mirin kirin sinir bozuyorlar 😔