irorkay bakabilirler canım. Ben de 8 haftalıkken fln kahverengi tarzda lekelenme yaşamıştım böyle akıntı gbi gelmişti. Acile gitmiştm iğne yapmslardi. Progestn hap da kullanıyordum ztn o dönem düşük riskim var diye. Sonra doktorumla konuştuk ertesi gün. O da kahve olursa korkma ama pembe ya da kırmızımsı olursa sinyal veriyor olablir demişti. O yüzden dedim sana da doktora git diye. Emin olmasan da git hap ya da iğnenin bir zarari olacağını sanmıyorumm. Çünkü bn giderkn mesela günlük peşini degstrip gitmiştim. Ordaki ebe de pedine bakmam lazm ne derece leke diye demişti. Ama yeni pedim temizdi. Ona rağmen iğne vurdular skıntı olacağını düşünseler vurmazlardi zaten