SeherMertcanMehmed Merhabalar. 20 haftalık hamileyim doktorum yüzde 80 kız dedi. Tam göstermiyor ama kıza benziyor dedi. Böyle söylenip de sonradan değişen varmı ? Tabii en önemlisi sağlıklı olması ama insan merak ediyor... 😊
Ciara93 SeherMertcanMehmed ilk kızıma erkeğe benziyor demişlerdi, sonraki kontrolde kesin kız dediler. Değişebilir ama, kuzenim 7aydan sonra bi şok yaşadı erkekken kız dediler 😁
NaimeYilmaz SeherMertcanMehmed 16.haftamda %99 kızken erkek demıslerdı %80 dusuk bı oran net gormeden alısverıs yapmayn 🌸
istanbulluanne SeherMertcanMehmed Benim bu gün değişti mesela😀 gerci detaylida değil normal kontrolümde kiz di erkek olmuş 😀
Badgirl_ Degisede bilir canmm en %80 demis cnku en iyisi ayrntlyi bekle kesinlestr gerci benmde ayrtlda kafami karstrdi doktor 16 haftada ve 17 haftada doktor kz dedi 22+5 de ayrntlya girdim ordaki doktor kesin bisey soylemdi kza benzyo dedi bende netlestrmek icin bi sonraki randevuyu beklicem😂
SeherMertcanMehmed Badgirl_ Ayrıntılıya 3 gün önce girdim zaten o zaman söyledi %80 diye. Hayırlısı artık 😊
Badgirl_ SeherMertcanMehmed aa benm gibi olmssnz😅😅benmde oyle ayrtnlda benzyo dedi benmde kafam karsti bende surda beklim ozman😂
SeherMertcanMehmed Badgirl_ bizimkisi biraz inatçı çıktı cnm 😃 doktor yarım saatten fazla inceledi detaylı bi şekide baktı ama yinede dönmedi 😁
Sedacengiz 20 hafta olmuş yanılma payı olur mu mantıklı mı sizce? Ayrıntılı da olmuş daha ne bekliyorsun doğmasını mı
SeherMertcanMehmed Sedacengiz Evet ayrıntılı oldu ama sırtından benzettiğini söyledi dönmediği içinde tam olarak kız diyemem ama benzetiyorum dedi o yüzden burada sordum benim gibi bunu yaşayan varmı diye...