Herkese merhaba,
progestan 200mg kapsül kullananlar ağız yoluyla mı aldınız yoksa vajina içine mi yerleştirdiniz? Bugün biraz pembe leke geldi. Doktorum önlem olarak başlayalım dedi. Sabah ve gece vajinaya dedi. İlaca baktım. Ağız yoluyla alınır diyor. Anlayamadım. 🤷🏻♀️ siz nasıl kullandınız?