Caglaanne Benim sabah yerine akşamları daha çok midem bulanıyor benim gibi olan var mı acaba ? 5+4 teyim
momsboys Caglaanne benimde sabah bulantım hiç olmadı öğlen baslardı aksam gece sürekli devam ediyordu 5. haftmda basladı 20 de bitti hala yediklerim yaglıysa agırsa oluyor
umaydurununannesi Caglaanne bemde sem gıbıydum gunduz bısey yok aksam uzerı 3.4 gıbı baslardı gecelerı cıkarırdım
Kumral5 5 haftalik basladi bulantilarim 10.hafay kadar 7 24 bulandi suan 12 hafta bitiyo gunduzleri iyiyim ama aksam 8 de bi basliyor uyuyana kadar 😔
Caglaanne Morgeyik az da yesem çok yemişim gibi midem şişiyor ve bulanıyor malesef umarım çok uzun sürmez😞
Caglaanne Teşekkür ederim ya kendimi tuhaf hissediyordum herkes sabahları bulantı kusma yazıyordu benim akşam olunca garip hissetmiştim
Dilekcnkn Caglaanne aynı bende 7 haftaya giricem önceleri akşam olurdu şimdi sabahlarıda başladı yemek falan yok zaten