Adetim biteli 2 gün oldu ve adetimin son günü şeffaf akinti gelmeye başladı ve 2 gündür de devam ediyor dünden beri de hafif kasik ağrıları ve bazen de batmalar oluyor yumurtlama olabilir mi ya da yumurtlama ise adetten hemen sonra olması normal mi ? Bilen varsa yardımcı olur musunuz?