anne17 o lanet rubella denen şey ilk gebeligimin 5. Ayında kanımda çıktı doktor bebeği almamız gerektigini söyledi duvarlar başıma çöktü sonra özel bi laboratuara kan verdim ve değerin yalancı aslında olmadığı çıktı bu dosyaya işlendi tabi bebeğimin doğduğundan beri kanını kaç sefer aldılar kalp göz kulak herşeyin kontrolünden geçti çok zor dönemdi