Fatma-hira-74 ben orda takipliyim kontrollerme gidiyorum doğumumda orda olcak az kaldı ikinci sezeryanım, daha evvel doğum yapan arkadaşlarım tanıdıklarım var normal ve sezeryan yapanların hepsine çok memnun kaldıklarını söylemişlerdi çok tavsiye ettiler ilgi alaka rahatlık açısından⭐️🌸