rabia_12 Hanımlar merhabalar iyi akşamlar. Ultroson görüntülerinizde yada girdiğiniz de bebeğin yüzünü hiç gördünüz mü bugün girdim ve bebeğimin gözlerinin ve dudaklarının şekli bariz belliydi ama bana tuhaf geldi yaşayan var mı aranızda?
Minikasya rabia_12 Ben 25.haftada gördüm. Hep sakladı kapattı yüzünü. Ama ultrasona bakarsan hepimiz yaratık doğurucaz sanırsın. Ultrason net vermiyorki görüntüyü
Sermec27 rabia_12 en başından beri hep görüyorum bugun ilk kez renkli gördüm ama suyun içinde zaten farklı cıkıyor bebişler merak etme canım 🥰
Minigim20 rabia_12 biz hala goremedik bizim kız çok utangaç olacak sanırım hep eli ile kapatıyor yüzünü
umutunannesii sumeyye60 canım bu renkli ultrasonmu doktorum hc böyle fotoğrafını vermedi isteğe bağlı herhalde
Minigim20 sumeyye60 maşallah ne güzel gormyssunuz yaa bende istiyorum görmek çok ama 33 haftalık olduk göremedik henüz
sumeyye60 umutunannesii Bu fotoğrafları özel hastanedeki doktorum veriyor video gibi çekiyorum telefona sonra en net halini fotoğraf olarak veriyor 🤗
rabia_12 Minigim20 vallaa ben kalp atışını duyduktan sonra ki ilk kontrolüme gittim maşallah çok meraklıydı bize kendini göstermeye 😂
sumeyye60 Minigim20 Benim arkadaşım da öyle aynı haftadayız ama neredeyse hiç göremediler bazı bebişler kendini saklıyor 😄
rabia_12 sumeyye60 fotoğraflar çok güzel maşallah bebeğiniz de çok tatlı. bende özel hastaneye gidiyorum ama böyle fotoğraf yok. Hangi hastane ve hangi doktora gidiyorsunuz ☺️
Minigim20 sumeyye60 bazı bebisler nazlı oluyor sanırım sağlıklı olsunlar da yapacak bı şey yok ama insan heves de etmiyor değil 🥰
sumeyye60 rabia_12 Çok teşekkür ederiz 🥰 Giresun merkezde yaşıyorum, Özel Ada Hastanesi’nde Levent Bey’e gidiyorum 😊🤰
sumeyye60 Minigim20 Aynen görmek güzel tabi ama onların keyfine kalmış işte gösterirlerse görüyoruz 😊 Allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin 🙏