Ben aynısını yaşadım ve enfeksiyonum varmış . İdrar tahlili falan verdim sonra . Doktorum çok fazla var dedi . Hatta rahim ağzında yara yapmış kanamam oldu . Buçak saplanma şeklinde banada oldu . İhmal etmeyin hemen doktorunuza gidin . Bazı enfeksiyonlar yanma kaşıntı gibi belirtiler göstermiyo çünkü çok geçmiş olsun