Yaseminakbiyik canım doktorun Ne dedi.Benimki de 1400 lerden sonra düştü çıktı ama bebeğim yaşamadı.İnşAllah senin bebeğin hayata tutunur.Beta değeri benim kabusum oldu.Burda birkaç tane post açtım bununla ilgili.Çok araştırdım Beta değeri düştükten sonra tekrar düzelmesi çok az kişide oluyor bende olmadı..😢