İyi akşamlar, 30+4 haftalık hamileyim dün akşamdan beri bebeğimin hareketlerinde azalma vardı sabah muane oldum. Doktor açıklık yok ama yumuşama var dedi bebek makat gelişi baskı yapıyo aşağı dedi, erken doğum riskim mi var dedim öyle bisey yok dedi. Yumuşama için herhangi bi ilaç falan vermedi. Böyle olup sağlıklı ilerleyen var mı acaba ?