mervedefne Kizlar 32 haftalık hamileyim özel bolgemi ne kadar dezenfekte bile etsem kaşıntı ve şişlik oluyor sizce bu normal mi ? Gecmesi için bir öneriniz varmi bu soruyu sorarken bile çok utandım ama yardim kızlar çok fena 😣
Sema99 mervedefne enfeksiyon olabilir Canım benm kasıntım yoktu yanma vardı çok enfeksiyon çıktı ilaç falan verdi antibiyotik falan tahlil falan şuan iyim bol bol su içiyorum bi doktora görün Canım ihmal etme
Ciara93 mervedefne canım şişlik falan oluyorsa mantar olabilir mutlaka doktora git bence, krem vs kullanmadan geçmez öyleyse
Deletedmom206 mervedefne benimde kaşintim vardı sadece Doktorum krem verdi 2 kere sürdüm cok şükür geçti ama bende enfeksiyon yok sadece kaşinti vardı
Dfmuhammed mervedefne benimde 33 de kasintim oldu bi kac gun sonrada kanamam oldu hastanede yattim bi gece bebegin esigi asagi inmisti insalah sizde oyle bisey olmaz gecmis olsun
mervedefne Sema99 cnm iki gün önce kontroldeydim ıdrarıma baktı doktor enfeksiyon çıksa söylerdi normal dedi
Ciara93 mervedefne enfeksiyon olup olmadığına onlar bakmaz galiba Cnm ya :/ ona göre verecekler kafana göre kullanma belki sakıncalı olur
mervedefne Deletedmom206 cnm bende de enfeksiyon yok çünki olsa idrar tahlilimde çıkardı temiz çıktı tahlilim o zaman dktora soylim de krem alim