İlk transferimin öncesinde
progestan vajinal günde 3 kez hap
progestan iğne 2 günde 1
tetradox (sadece 5 gün)
prednol (sadece 5 gün)
coraspin
folik asit-vitamin
estrofem hap
haftada 1 süt renginde serum
kullanmıştım ve sonuç kimyasal olmuştu.
şimdi 2. Transfer öncesi aynı ilaçlar fakat estrofem hap yerine climara forte bant( vücudun yağlı bölgelerine yapıştırılıyor.) verdi doktor.
çok şükür dün başladım ilaçları kullanmaya ve salı günü transferim var 😍
Bugün 5 saate yakın araç kullandım, eczaneye, avm ye gittim sonra da özel derse. Ders anlatırken belim çok ağrıdı. Evden çıkmadan vajinal progestan takıp çıkmıştı. Şimdi evdeyim. Gelir gelmez yemek yapıp uzandım ama bacaklarım, belim kopacak!
normal mi bu? İlkinde böyle olmamıştım.
ilaçları karıştırmayayım diye bilgisayarda tablo yaptım. İlkinde saatlerine pek dikkat etmiuordum. Şimdi aynı hatayı yapmamak için kendime dikkat ediyorum. Yeme içme, iş vs şimdiden yormayayım kendimi diyorum.
salı transfer olacagım ama çarşamba sabahtan okulum var. Öğlene kadar okulda olacagım :(
Ne yapmalıyım bilmiyorum. Bu ağrılar normal mi? Çarşamba okula gitmeli miyim?