Benim 32 haftada sancım vardı hastaneye yattık iğneler serumlar aldık şimdi 36 + 4 deyim bebek yukarıya çıktı vaz geçti sanırım gelmekten sancım yok bazen vajşnal bölgemde baskı hissediyorum ve ter meselesi de bende aynı çok terliyorum. Acaba 40 haftayı bulurmu 😁