Merhaba arkadaslar, 26+6da doktora gittim ve bebegimin kilosunun ve gelisiminin 1 hafta geriden geldigini soyledi. Ortalamanin biraz altinda iri bir bebek degil dedi ama benim aklima takildi. Erken dogum riskim de var, kilosu 900 gramdi, bir haftada 90 gram almisti. Bebege giden kan akisi normal dedi ama kafama takiliyor. Boyle olanlar var mi?