Dgnrzy 35+3 günlük hamileyim Kasıklarım karın alt bölgem aşırı ağrıyor sağa sola dönemiyorum norma mi acile gitsem mi
spiker_anne Dgnrzy Nasıl bir ağrı yani ara ara hafif adet sancısı ise pelvik ağrılar olabilir ama şifdetli ise ve kasılmalarınız varsa acile gidin
Aloneanqel Dgnrzy normal canım bebek büyüyor ağırlaşıyorsun. Omurganın şekli değişiyor, bebek aşağı iniyor. Çatı ağrında olabilir bu haftalardan sonra. Çok normal. Ben de hepsini yaşadım 🙈🙏🏻 Çok şükür 4 şubatta doğdu kızım 🙏🏻🙏🏻❤️
Ahucan Dgnrzy aaa bende 35+3ümm dogum ne zaman senin normalmi sezeryan mi bana 15 marttan sonra her an gelir dedi
Dgnrzy spiker_anne ara ara kasılma bacak arası mesela sürekli bilmiyorum pazartesi de kontrolüm var ama
Arass__ Dgnrzy benimde o haftalar oluyordu. Hatta sag kasıgım sabaha kadar agrımıştı acile gitmiştim norml demişlerdi.