Selinnusta Ne yapmak gerekir 39 haftalık oldum hala inmemiş doktor artık inmez normal doğuö zor dedi ne yapmam lazım sezeryan hiç istemiyorum 😞
Deletedmom_26 Selinnusta squat hareketini söylemişlerdi tatlım bana bir dene istersen koltuğa veya sandalyeye tutunarak çömelirken nefes ver kalkarken al o şekil
Selinnusta Deletedmom_26 iner mi ki acaba çok da aktif bi gebeydim squat harektlerinide yaptım ama bi faydası olmadı 😞
Deletedmom_26 Selinnusta bilmiyorum ki canım az kalmış zamanın iner mi bilemiyorum ama bana bunun faydalı olucağını hem bebeğin kanala yerleşip hem açılmanın olucağı söylenmişdi Ama rabbim hayırlısını versin üzülme
Selinnusta Deletedmom_26 hayırlısı canım başından beri normal diye düşündüğüm için şimdi hiş istemiyorum
CerenSelvi Bence doktorun önermediği hiçbir hareketi yapmayın tehlikeli olur. Daha vakit de var, ben hiç normal ya da sezeryan diye düşünmedim. Hangisi hayırlısı ise o olsun, takmayın kafanıza
BurcuGztok Canim benim bebegimde bas asagi dondu ama basi kanala girmemis 39 haftaligiz.. Bebegimiz suan buyuk ve kilolu bu saatten sonrada inmez dedi.. Sali gunu malesef sezaryen olcam.. Hakkimizda hayirlisi buymus
Seliminbusrasi Benim bugün doktor kontrolüm vardi. 38 hafta 6 günlük. Bebegin karni asagida ama kanala girmedi dedi doktor arefe gunu tekrardan kontrol dedi ama direk sezeryan demedi. Vücud yapina göre beklicez dedi. sezeryan taraftari değilim ama nasip genede