Trknavci Merhaba 3.kizim dünyaya gelecek inşallah 3 ayımız var ve isim konusunda kararsız kaldık fikirlerinizi de almak isterim 1.Ayda. (eşimin düşündüğü) 2.Nilda (büyük kızımın düşündüğü)