Teacher-mom gynofero sanol kullandım canım ben hep. Kabızlık sorunum olmadı kullanırken. Bir ara gynoferol kullanıyordum , o kabızlık yapıyordu hep kabızdım , acıyordu. 4 şubatta doğum yaptım doktorum doğumdan sonra da kullanmamı istedi hala gynofero sanol kullanıyorum