Elif2912 bebeğim gayet sağlıklı doğdu çok şükür canım boyu posu her şeyi yerinde maşallah 😀
Pelusss
yaptım canım çok şükür hiç bir sıkıntı yok bebeğimde çok sağlıklı çok tatlı 😀