Malidlgz canım hamileliğin başından bu yana 2 buçuk kg aldım 32. Haftadayız ama zaten çok kilolu hamile kaldım veremedim de hamileyken ondan korkuyorum ya normalden korkum yok ilk oglum cok rahatti ama bunda bebek hala donmemis ve erken dogum riski yüksek tansiyon dan dolayi ondan korkuyorum donmezse sezeryan olursa diye yag cok olduğundan kapanmaz dikişler diyor bazıları