elifinannesiiii
Seni çok iyi anlıyorum canım. Ben de 17. Haftamda hissettim bebeğimi. Sonra bi ara iki gün hiç hareket etmiyormuş gibi geldi. O kadar endişelendim ki hatta eşim beni doktora şikayet etti, çok canını sıkıyor bebeğin hareketini hissetmeyince bir de siz konuşun lütfen diye .😂 Şu an 23 haftanın içindeyiz ve bebeğimin hareketleri düzene girdi. İki üç saat aralıklarla hareket etmeye başladı. İlk zamanlar çok normal öyle düzensiz olması. Sıkma canını 23/24 haftalarda düzene girermiş zaten 😊