Kizlar merhaba 1 mart da zorunlu sezeryan olacağım inşallah doktorum naylon dikiş yapıyorum ben enfeksiyon riski cok az oluyor dedi direkt duş alabilirsin su temas etse bile hicbir sey olmaz 10 gün sonra da gelirsin çıkarırız ipi dedi. Naylon dikis ne demek oluyor bilen var mi doktora sordum ama verdiği cevabi hic anlamadim 🤔🙂