Ftmal hiç üzülmeyin dua edin, sizi hissedecektir bebek. Yaşama eşiğini çoktan geçmiş. Ve o bebekler o kadar güçlü oluyor ki maşallah her şeyin üstesinden geleceksiniz. Stres yapmayın üzülmeyin ki sütünüz hemen gelsin azalmasın. Bir an once bebeğinizi kucağıniza alırsınız inşallah. Coook daha güzel günler sizi bekliyor ❤