Esra-sari canm bende ozelden yaptrdım snra gerı perınatolojı bolumune gttm doktorum gayet ıyı bu teste bir sıkıntı. Var demstı banada benim ense kalınlığı 0. 93 cıktı cok ıyı ddı doktor ama ıcınj ferah tut sen 🙏benımde 3 bebegım 2.oglum down sendromu bız test falan yaptrmadk bıze allahımın verdıgı bir mucizeyfı suanda 6 yasında benım oglum ♥️ 13+4 haftalıkta hamıleyım bende perınatolojı bolumune gttm yanı 🥰 kafam cok rahatladı ondn sende gt ddm