Haner Merhaba dün tetanoz aşısı oldum akşama kadar iyim sonra kol ayrısı oldu bugünde halsizlik , kemik ağrısı , üşüme , kusmam çok çok azalmıştı 2 gündür sabah kusuyorum sizde olan var mi korktum
3851 Haner ben 2 dozuda oldm sikinti cikmadi bnde ama ebem vururken cok sikonti cekersen acile git demisti kolunada buz uygula isterseb
Mrvesahn Haner Ben 22.hafta da oldum ilk dozunu sola yatmak daha iyi olduğu için sağa yaptırmıştım aşıyı ilk dozda kolum gerçekten çok ağrıdı hafifte halsizlik vardı onun dışında birşey olmadı ikinci dozda hiç ağrı sızı olmadı şükür rahat geçti .
Dilara1903 Haner ben de aşırı baş ağrısı oldu, kustum. Ertesi gün ishal oldum. Bunlardan kolumun ağrısını unuttum resmen😄
Haner 3851 koluma buz uyguluyorum ama kımıldatamıyorum kemik ağrısı mahvetti çok teşekkür ederim acile gidiyim
Haner 3851 gittim doktor yan etkilerinden olduğunu söyledi içim rahat etti kontrol de kal dedi bir de parol kullandım bugün daha iyiyim 🥰
Haner Dilara1903 aynen zaten kolumu oynatmadım da ağrısı o kadar olmadı oynatınca oturup kalktığımda eğildiğimde oldu ama kusma halsizlik kemik ağrısı korkuttu bugün daha iyiyim oluyormuş 🤦♀️
nur006 Bende 3 gün önce oldum 21.haftadayım inanılmaz kolum ağrıdı ve acıdı 2 gün boyunca 🥺 1 haftaya kadar ağrı olabilir dediler. Bugün neyseki gitti diyebilirim çok şükürr😌😌