uraluygar idrarın normal. Wbc ve crp değerin yüksek olduğundan ağrın olabilir kanda çok hafif enfeksiyonun var ve vücudjna oranla kanında çok hafif düşme var bunları doktor çok önemsemeyebiliyor bende de şuan hafif düşüklük var kanda ama şuan için durum sıkıntılı değil dedi. 😊 bol bol su içmeye devam kesinlikle suyu bırakmayın enfeksiyon değeriniz de öyle aşırı değil belki antibiyotik verebilir sma belki