Dbe24 bende tedirgin oldum alırken doğrusu ilk defa böyle büyük bişey aldım internetten, ama isterseniz kapıda ödeme yapılıyor zaten parayı önden istemiyorlar orda numarası herşeyi var satıcının onlar direk imalattan gönderiyorlar miş o yüzden uygun, ben artık internetten alıyorum böyle büyük şeyleri çünkü mağazalarda iki katına satıyorlar hatta bebek arabamızıda internetten aldım 2500 luk arabayı 1500 aldım ben çok araştırıyorum önceden nerde ne kadar çünkü kimse kolay kazanmıyor paraları neden aynısından uyguna varken gidip pahalı alalım dimi 😀 resim göndermeyi bilmiyorum burda yoksa odamızın resmini atardım