Hayırlı akşamlar kızlar 27+1 haftalık hamileyim, bebeğim bu güne kadar çok güzel hareket ediyordu ama bugün çok durgun. Bir iki kere çok hafif pıt pıtları oldu sadece. Oysa düne kadar canımı acıtabiliyordu. Acaba telaşlanmalı mıyım, pozisyonu ile mi alakalı. Benimle aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.