miniginannesi9 miniginannesi9 detaylı ultrason yaptirmak için doktorum yeşil alan açtı, ama hiç randevu bulamadım, yaptıranlar cevap verebilir mi
yasemin333 miniginannesi9 gittim ama detaylı için değil perinatologdan randevu alma işi uzun ve zor olduğu için uğraşmadık Şinasi Çiftçi’de yaptırdık Emre hoca oldukça iyiymiş arkadaşım hemşire eğitim araştırmada.Mhrs den randevu için başvurun bildirimini açın müsait gün olduğunda bildirim gelir randevu alırsın
Nelmali miniginannesi9 allah düşürmesin oraya 🤮 detaylı zamanım gelmedi ama yaptırırsam bile özelde yaptırırım
suscarparimm miniginannesi9 canım özele gidiyorum üstte kalsın diye yazıyorum devlette sadece beta hcg yaptırdım
aynuray16 3 yıl önce emre hoca vardı şu an hala orda mı? Ben gitti diye biliyordum yeni atama olmuş gelmesini bekliyorlar diye duymuştum bir sekreterden yanlış söylenmiş bana demek ki. Yanlış bilgi verdiğim için kusura bakmayın lütfen
yasemin333 miniginannesi9 şuan 32 haftalığım 21.haftada yaptırmıştım bayağa oldu fiyat nakit 300 verdik.Şöyle söyliyim donuk suratsız biraz ama gereken her detayı tek tek söylüyor bakıyor uzun uzun her yerine şurası bu diye anlatıyor her şeyi söylediği için soracak bir şey kalmıyor zaten.
yasemin333 miniginannesi9 ilgili alanında da iyi zaten o konuda sıkıntı yok güleryüz yok robot gibi 😁Benim kadın doğumcum hep güleryüzlü olduğu için bana öyle gelmiş olabilir.Ultrason bitince masasına geçiyor raporu hazırlıyor sormak istediğiniz bir şey var mı diye soruyor bebeğimizde herhangi bir sıkıntı çıkmamıştı ultrason sırasında da her şeyi anlattığı için bizim soracağımız bir şey yoktu sormadık.Bir sıkıntı olursa da zaten gerekli bilgilendirmeyi ve yönlendirmeyi yapar.Kaç haftalıksın randevuyu beklerken geç kalma da
yasemin333 miniginannesi9 yok kalmazsın emre hocadan randevu bekle sıra gelmezse şinasi hocada yaptırmak istediğin günden bir iki gün öncesinden arayıp randevu al.20-24 arası yapılıyor 24.haftaya da kalma derim. 21-22 ideal
suscarparimm miniginannesi9 canım halef aydına gidiyorum ruha academia çok ilgili ben açıkcası çok memnunum detaylıda yarım saat sürdü en ince ayrıntıya kadar bilgilendirdi temiz diyip göndermedi
Nelmali miniginannesi9 ben orda insanın yüzüne bakan ilgili doktora sadece göz pol. denk geldim kadın doğuma da iki kere gittim biri rahim ağzı taraması için biri de gebelik kontrolü ikisinde de insan yerine koymadılar tabi tümünü bir tutamam ama benim şansıma hiç iyisi gelmedi daha önce üroloji sekreterliği yaptım memleketimde doçentlerden asistanlara kadar hepsiyle çalıştım hastaya bu şekilde davranıldığını görmedim belki bu yüzden bana korkunç geliyorlar Ben fatma hanima gidiyorum academia da ama detaylı var mi orda nereye yönlendiriyor bilemiyorum dediğim gibi daha zamanım gelmedi
miniginannesi9 yasemin333 tamamdir teşekkür ettim, bı de bişi sormak istiyorum, garanti olsun diye hem ozelden hem devlette mi detaylı cektirsem
yasemin333 miniginannesi9 senin tercihin belki devlette sıra gelmeyecek şinasi hocaya gitmen gerekecek sıra gelirse de devlette git memnun kalmazsan aklında soru işareti olursa şinasi hocaya da gidersin yine.Emre hoca da işinde çok iyi diye duydum.