Edaunsar canım tabiykide takip et bebeğin hareketlerini ama çok da psikolojini bozma.Biz 34+1 deyiz, hareketleri artık yavaş yavaş azalıyor.Hareket ediyor tabiykide ama önceki gibi fildir fildir dönmüyor içinde çünkü alanı dar.Bebegin boyu uzadı kilo aldı çok normal.Gunde 10 defa hareketini hissediyorsan korkma.Ama daha az ise doktoruna bir danismalisin tabiykide.Cok şüphe duyduğunda soluna yat , çok az şekerli bişey ye o kendini belli ediyor.Meyve yiyince bile belli ediyor.Korkma Rabbim korktuğundan uzak etsin.Ayni benimde ilk gebeliğim kürtajla sonlandı.İlk başlarda çok tesirgindim ama bu durumda bebek için iyi değil.Ne kadar sakin olursan bebişin de o kadar sakin bir bebek olur.