Guulseeen mrvedgli bende bu hafta ayrıntılı ultrason yaptrdm bendede cıkTı ıster ıstemez ınsanın aklında takılı kalıyor sız naptınız kaçıncı haftadasınız gectımı parlaklık?
Zeynepsa mrvedgli Evet bende olmustu. Asya kokenli insanlarda olabilen birseymis. Doktorun takip etsin. Kayboluyor bir sure sonra
mrvedgli Burcu1234 anladim.tesekkur ederim. hayır hiç bi problem yok çocuk kardiyolojiye yönlendirdi kalbine detaylı bakmak için baktirdim da normal cıktı ama ben bayağı bi panik oldum genede.
Sevgiiiii Benim bebeğimde de kalpte parlaklık görülmüştü fetal eko çektirdik bisi çıkmadı daha sonra kontrollerde kaybolduğu göründü çok şükür
Sevgiiiii mrvedgli 35 haftalık olduk . Kalbinde bi sorun var mı diye bende çok endiselenmistim ama geçti çok şükür o günler
mrvedgli Guulseeen 31+3 olduk canm daha dün kontrolüm vardı sordum her hangi bir parlaklık gormedi çok şükür fetal eko da cektirmistim ben zaten