Deryayurt Kızlar böyle bir beşik aldım anne yanı için ama içine nasıl bir yatak alabilirim kullanan yada alan var mı aranızda
EmineYavuzhan1 Deryayurt Gayet güzel canım yatağını İstikbal’den bak istersen ortopedik bebek yatakları vardır mutlaka benimde evim küçük bende böyle kip bişey istiyorum taşıyabileceğim rahat bi beşik güle güle kullansın bebeğin balım
3prensesannesiii Deryayurt bende oturma odası için bundan aldım içinin sünger yatağı vardı bizim annem yünden ince yatak yorgan yastık yaptı incecik
esraMom1 Deryayurt canım çok kullanışlı hafif taşınabilir bir beşik 2 çocuğumu da büyüttüm temiz kullanılırsa uzun ömürlüdür🥰
Deryayurt FatRam_1703 bende öyle sanıyordum ama yataksız benim ki senin ki nasil acaba icinin yatagı falan resim atabilir misin
Deryayurt EmineYavuzhan1 canımm cok tesekkür ederim 😊 bu ölcülerde varmıdır ki istikbalde falan biraz kücük ya bunlar
Deryayurt 3prensesannesiii benim niye yok sünger yatagi acaba ya bende yünden yapsam ince seninki gbi yetermi ki altina süngerden yatak gerekli mi acaba sebinkinin fotografini atabilir misin acaba yatagini falan
3prensesannesiii Deryayurt Yünden yaparsanız süngere gerek yok canım biraz kalın yapın yatağı ama süngersiz nasıl geldiki acaba aldığın yere bi sor bence koymayı unutmuşlardır muhtemelen yoksa süngerin altı mukavvaya benzer birşey var öylede nasıl gönderdiler ki
Tuba18 Deryayurt fiyatından dolayı içinde süngeri olmayabilir benim beşikte çok ince bir sünger şeklinde var 250 TL ye aldım beşiği içine babynest koydum ben
SerpilAlmac Bende internette bebegen diye bir siteden aldım bu beşikten içinde küçük bir süngeri vardı ama yetersiz tabi ince çünkü
momtobe8 Deryayurt ben bu tarz beşik içinde reflü yatağı kullanmıştım. Biraz boşluk kalan yerlerini kaymasın diye çarşaf fln ile doldurmuştum. Ama bebeği reflü yatağının üstüne koyuyordum. 2,5 ay idare erti bizi. Sonra park yataka geçtim.
Cigdemidil 3prensesannesiii Bende bunlara bakıyorum. Canım sen kullanıyorsun sanırım. sağlam mı kullanışlı mı? Başka bir yere rahat taşınır mı?
Deryayurt 3prensesannesiii aldıgım yeri aradım yatagi dahil degilmjs öyle dediler ben iade etmek istedim ama esim gerek yok yatak alırız dedi ama dedigin gbi yünden yapariz bizde biraz kalin yapariz
esraMom1 Civciv222 4 bilemedin 5 ay kadar kullandım 2 çocuğuma zaten sonrası çocuklar ağırlaşıyor içinde yamuk duruyor birde kalkmaya çalışıyorlar kullanılmıyor sonra
esraMom1 Deryayurt canım 4-5 ay kadar kullandım sonra ağırlaşınca kullanılmıyor ama o zamana kadar çok iş görüyor
_imra_1213 Deryayurt bende aynısından aldım, yataklı geldi ama yatağı biraz ince, babaannemiz yorgan takım diktirmiş onun yorganini serdim üzerine çok güzel oldu, sizde öyle yorgan yaptırabilirsiniz küçük
Kelebekanne48 Deryayurt aynısından aldım.içinde yatak çıkmadı ben kendim yatak diktim .eşim pamuk aldı ben de içini ölçtüm .kılıf diktim içine pamuğu doldurdum .Buna uygun yani ne olur bilemedim babynestlerden alıp içine koysan da olur belki.