Güzel anneler ikili tarama testi yaptırdım doktorum sonuçların iyi dedi ama benden yine de dörtlü tarama testinide istedi iki hafta sonra. Aranızda yaptıran varmı ? Normalde ikili tarama sonucu iyi çıkarsa yapılmıyor diye biliyorum ama panikledim açıkçası isteyince