İyi akşamlar hanımla bugün kontrolüm vardi her hafta doktorum kontrole cagıriyo bugün tam 31+6 günlük hamileyim oglumun kilosu 2 kilo 303 gr dedi doktorum hamileligim 2 hafta önden gidiyomus bu ikinci cocugum olucak sezaryanliyim o yüzden karnimdaki sıvım sinirda yani çok fazla o yüzden erken den doguma aliriz seni dedi 36 veya 37. Haftada dedi bebegimde sorun olurmu bilgisi olan yardimci olabilirmi