Merhabalar bende 2 yıldır Şişli Kolan İnternational hastanesine gidiyorum . Doktorum Özge hanım hem tatlı dili hem alakasıyla yıllardır güvenerek gittiğim bir doktor❤️ Tecrübesi, olaylara bilimsel ve mantıklı yaklaşımı , tatlı dili, sorduğunuz her soruyu çok açıklayıcı yanıtlaması ve bir muayenenin nerdeyse yarım saate yakın sürmesi ilgisiyle alakalı inanın harika 😍❤️❤️