busraali Kızlar 31+2 günlük olduk. Karnımın altı ile vajinama sanki iğne batırıyorlar bu neden olur bilgisi olan var mı
Efeninannesi busraali merhaba bende 33haftaya girdim benimde iki gündür oluyo çok sık sık değil ama ara ara oluyo neden oluyo acaba benimde kafama çok takılıyo
Mehmetinannesi busraali bendede aynı sıkıntılar oluyordu doktoruma danıştım bebeğin baş kısmı normal doğum için yerleşmeye başlamış ondan beklediğimiz şeyler dedi
busraali Efeninannesi inşallah önemli bir şey değildir ya yaşayan varsa bilgi verir umarım rahim genişlemesinden felan olsa bari
Efeninannesi busraali tecrübeli anneler bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim doktoruma sordum kanaman olmadığı sürece herşey normaldir dedi ama sancı mı cekiyorum die aklıma geldi bi an
busraali Efeninannesi aynen bende öyle sancı nasıl oluyor ayırt edemediğimiz için en ufak bi ağrı batma strese sokuyor insanı
busraali Minnosunannesi Hazelkuru Ozlenenclk Mehmetinannesi hilalya Zarife Gulnur Teşekkürler cevaplarınız için kızlar. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebişlerimizi😄🙏 rahatlattınız içimi sağ olun 😘
hilalya Bebekler hızlı kilo aldıkları için rahim genisliyomus sürekli onun için oluyomus kızlar çok normalmiş doktorum öyle demişti bana
Zarife Korkamyin kizlar hamileligin her doneminde olablirmis. Rahim buyudugu icin oluyomus 22 haftaligim banada oluyo ara ara ayaklari falan bastirinca anliyom hemen o da etkiliyo ☺☺ benim doktorum normal dedi stres yapmayin 😗😗
Zarife busraali rica ederizz. Annenin halinden anne anlar herseye endiseleniyoruz napalm hersy yavrular icin ☺☺