Seseff Merak ettiğim bir konu arkadaşlar doğum sancısı ve kasılması nasıl oluyor yani ikisi aynı şeymi ki kasılma ayrı sancı ayrı şeyler mi😏
Animes Seseff sancı halk dilinde, kasılma biraz tıbbi dilde ikisinin de anlamı aynı. Sancı demek işkence gibi hissettiriyor bana o yüzden kendim kasılma kelimesini kullanmayı tercih ediyorum. Çevremde de herkese rica ettim doğum kasılması demesini
Seseff justwaiting sertleşmeden ziyade sanki karnım bir anda kaskatı kesiliyor üstüne yük binmiş gibi aşağı doğru çekiliyor o esnada ise kasıklarıma ağrı giriyor böyle bişey mi sancı
justwaiting Seseff evet sertleşme kaskatı olma aynı şeyi kast ediyoruz 😊 illa ağrı hissettirmesi gerekmiyor farkında olmadan da bunu yaşıyoruz bazen, nst de kasılmalar görülüyor fakat hissetmiyoruz çünkü dozları düşük bunun gibi 😊