Merhabalar. Benim ikinci hamileliğim ilkinde ümraniyede hisar hastanesinde sezaryen doğum yaptım. Simdi Zeynep kam hastanesine gidiyorum 12 haftalığım. Ama dogumu ozelde yapmak istiyorum eşim kalacak yanımda. Sormak istediğim ozel de de muayene tabikibimin olması lazım galiba arada özele gitmek istiyorum Üsküdar ümraniye Ataşehir çevresinde nereye gitsem eski doktoruma mi gitsem bilemiyorum. Özel Doktor hastane önerilerinizi yazarsanız sevinirim hanimlar