Ben 4+6 yim merak ediyorum
Esrakuku 4 haftalıkken gördüm ben
Esrakuku ilk oğlumu 4+3 te ikinci oğlumu 4+4 de gördüm
Esrakuku ilkinde 4 ikincide 6 haftalik test yaptim öğrendim direk keseyim gordum
Esrakuku 5+4ken keseyi gördüm. 7+3ken kalp atışını duydum
4+4de keseyi gorduk. Bugun kalp atisini duyduk ama zayifmis.
4te keseyi gördük 5te kalbini dinledik
Ozaman bende pazartesi doktora gitcem görürüz keseyi
Esrakuku 5. haftamda